zondag, april 20, 2008

De 10 mijl van Antwerpen

Ik had gedacht op deze dag mijn PR te kunnen verbeteren. Maar wat trainingsachterstand en een lichte blessure aan de linker knie besliste er anders over. Ook was het parkoers dit jaar anders en zwaarder bleek achteraf. Eerst de Kennedy-tunnel door en op het laatst terug naar Linkeroever via de Waaslandtunnel. Een pak meer naar boven te lopen in totaal. Ik heb ervoor gezorgd dat ik zeker niet dood kwam te zitten. Maar de eerste km's waren moeilijk om te lopen, vele tragere lopers die voor mij gestart waren en die ik nu moest inhalen.
We hadden het weer mee, een lekker zonnetje en droog tot ongeveer een uur na de wedstrijd. Dat was uitgemeten.

Nu wat tijden.
Van start naar A: 18:57,6
van A naar B: 3:41,0
van B naar C: 9:14,2
van C naar D: 9:17,5
van D naar E: 8:55,8
van E naar F: 17:16,1
van F naar G(aankomst): 15:14,0
in totaal 1:22:36

Geen opmerkingen: