zaterdag, oktober 27, 2007

Omega- hamok training

Vandaag was het training voor Omega en hamok op de kaart Pijnven. De eerste oefening (meteen de moeilijkste) was een even oneven op een oro-hydro kaart met wat accenten van groen en geel en een normale buitenrand. Samen met Karl Keuppens deze oefening gelopen. Het was zeker niet simpel en ik had toch wel wat moeite om Karl te volgen in het bos en op de kaart. Zelf had ik ook wat problemen om de kaart echt goed te lezen als het relief wat te druk werd en mistte ik de "rest" van de kaart wel wat. De tweede oefening was een lijnloop op terug een Oro-hydrokaart. Deze moesten we alleen lopen. Nu ging het stukken beter en heb ik maar 1 klein foutje gemaakt. De derde oefening ben ik niet aan begonnen ( de gemakkelijkste) daar de wedstrijd van gisteren zich liet voelen. Alles samengevat een initiatief dat voor herhaling vatbaar is. Ik hoop al de aanwezige die er vandaag bij waren op de volgende training terug te zien en andere natuurlijk ook.

Geen opmerkingen: