zondag, september 16, 2007

Vlaams kampioenschap Middle te Ravels


Weer kampioenenbal vandaag maar dan Vlaams. Mentaal voorbereid om vandaag vele grachten over te springen, to ch werd het fysiek afzien. Snelle kaart waarbij je goed uit je doppen moest kijken. De eerste 7 posten gingen vlot met alleen een kleine fout op 3. Bij post 8 een wat grotere fout gemaakt en naar de verkeerde open plek gelopen.Naar 9 ook wat afgeweken maar toch snel terug op de kaart gekomen. 10 En 11 gingen dan weer vlot al moet ik wel toegeven dat het al wat trager begon te gaan. Naar 12 denk ik wel mijn grootste fout gemaakt, afgeweken en gedacht dat de kaart wat bijtekenen nodig had tot ik inzag dat ik verkeerd zat. 13 Ging dan weer vlot en naar 14 moest ik toch een beetje tijd inleveren. Naar 15 bewust rondgelopen en de post langs achteren aangevallen. De volgende 4 posten gingen vlot en wist ik constant waar ik was in het groen. Post 20 bleek wat verkeerd op de kaart te staan maar ik heb er niet al te veel tijd aan verloren. Naar 21 nog een foutje gemaakt door een verkeerde droge gracht te volgen die ineens stopte en "geen post", snel hersteld en op de laatste krachten naar 22 en zo binnen.
En ja we hebben 1 medaille mee naar huis genomen, Ian werd derde en mocht op het podium de bronzen medaille in ontvangst nemen bij de heren pupillen.

Geen opmerkingen: