maandag, september 24, 2007

BK-aflossing op de Weyervlakte


Als derde loper mocht ik gisteren vertrekken in de brandende zon en dat heb ik mogen weten. De eerste post rechtdoor genomen en ik had waarschijnlijk beter rond gelopen.Met wat druk van een andere loper op mijn hielen naar post 2 deftig de mist in gegaan. Toen wat snelheid teruggenomen. 3 Dan maar veilig aangelopen. Naar 4 wat afgeweken. 5 Zonder moeite gevonden. Naar 6 weer wat afgeweken, bleek aan een omgevallen boom te liggen bleek achteraf want ik was niet de enige. Naar 7 weer afgeweken maar herpakt. Naar 8 ging het dan weer perfect. 9 Stelde me weer voor een klein probleem daar ik het niet zo direct zag , maar ervaring van vorige keren in deze zone deden me snel herpakken. 10 Was niet moeilijk en 11 eveneens. 12 Was een lang been op welke ik mooi alles kon volgen op de kaart waar ik was. Post 13 was even opletten. Kijkpost 14 was gewoon lopen om niet uit de toon te vallen bij de enkele kijkers die er nog waren. Naar 15 moest ik weer goed opletten maar de post was snel gevonden. Naar post 16 was de fut er grotendeels uit en wist ik niet goed welk pad te volgen met als gevolg wat over en 't weer gespring tusesen de paden. 17 Niet zo moeilijk , maar enkel meters ernaast. Voor de rest van de wedstrijd geen noemenswaardige fouten gemaakt buiten de fout naar 25 (kaart bleek niet zo juist wisten ze me acheraf te vertellen) waar ik even op het verkeerde pad zat. Nog even moeten ploeteren naar de laatste posten. Ik dacht later dat post 30 niet juist stond (stond volgens mij op het gele vlekje NW van cirkel).

Geen opmerkingen: