zondag, juni 21, 2009

Russendorp 2009




Na het Vlaamskampioenschap Sprint te Boom, waar ik halverwege de wedstrijd mijn enkel om sla maar toch nog uitloop tegen een schappelijke tijd, was dit de eerste keer dat ik terug ging lopen. Na een week verplichtte rust was de conditie ook wat weg en werd het zwaar afzien voor mij. Geen conditie genoeg en een redelijk zware kaart als je eenmaal de "Russen" tegemoet ging. Halverwege begon ik mijn enkel toch te voelen en begon ik ook wat kleinere fouten te maken, vooral aan post 12 waar ik toch wel wat te veel tijd verlies. Het laatste gedeelte was er voor wat te veel aan, maar in totaal kan ik toch zeggen dat ik me geamuseerd heb. De enkel heeft het redelijk uitgehouden, alhoewel hij vlak na de wedstrijd terug serieus blauw zag, maar dat is nu weer weg. Morgen terug looptrainingen om de conditie terug op peil te brengen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Is het gedaan met O-runner?