zaterdag, november 01, 2008

Vlaams Openingsnachtaflossing 2008









Gisteren op Haloweennacht was het weer zover, de nachtaflossing. Ik was eerst ingedeeld in een Fun-ploeg, maar terplaatsen moest ik een opengekomen plaats (wegens ziekte) invullen in een compititieve ploeg. Ik bleef wel de laatste loper wat ik ook het liefst doe.De eerste loper Benjamin A. bracht het er fantastisch van af voor de weinige nachtervaringen in het bos dat hij maar had. Hij kwam bij de eerste uit het bos en werd afgelost door George D. Die het er ook goed vanaf bracht, want ik mocht als vierde laatste loper het bos induiken. Spijtig genoeg heb ik deze plaats niet kunnen houden want er zaten nog enkele kanonnen achter mij, met een serieus loopvermogen. En de enkele foutjes die gemaakt had speelde natuurlijk ook mee. Het begon met het overlopen van een padje naar post 1 welke ik niet gezien had. Met daarna wat zoekwerk bij post 2. Toen heeft het tot post 11 geduurd voor ik terug een deftige fout maak in het kabouterbos (gelukkig was ik niet de enige). Tussen deze posten werd ik ingehaald door Yannick M. die even terug voorbij ging toen hij een fout maakte op post 7 en ergens anders door nog een loper, maar die heb ik niet gezien. Naar 12 had ik een padje niet gezien , met als gevolg even rondlopen. Daarna zonder fouten binnengelopen en uiteindelijk als 6 ploeg geëindigd (5de in competitie).

Geen opmerkingen: