zaterdag, oktober 25, 2008

Zo hier ben ik weer, veel heb ik niet getraind maar ik heb toch wel wat wedstrijdjes gelopen.

17 oktober 2008. Na 2 jaar afwezigheid wegens dienstredenen op de militaire versie van de Rik Thys eindelijk nog eens kunnen deelnemen aan deze mooie waflossingswedstrijd. De kaart was voor vele militairen wat te hoog gegrepen. Mooie baanlegging dat wel. Zelf redelijk goed gelopen maar spijtig genoeg op mijn 2de post een verkeerde geknipt in mijn haast om het pack af te schudden van de massastart van de derde lopers. Voor de rest allen 2 keer veel tijd verloren op posten 12 en 13.







Zondag 19 oktober: Hengelhoef, snelle wedtstrijd met toch enkele fouten die ik moet proberen te vermijden (1, 10,17,18 en 21), maar dat is een probleem bij mij te snelle kaart is vele kleine fouten.











Vrijdag 24 oktober: militaire orientatie op Tielenkamp. Weer een snelle kaart weer met te veel fouten ( naar 5 was ik eerst op weg naar 20, bij 9 ben ik te vroeg (100m) beginnen zoeken, 10 wat moeten zoeken, 11 idem en 14 ook) en op het einde nog gestorven.














s' Avonds nog naar Riethoven (Nl) gereden om de eerste nacht van het seizoen te lopen. Deze op gemakje gedaan maar het bos was heel vuil en zorgde voor veel oponthoud en vastlopen.

Geen opmerkingen: