vrijdag, mei 04, 2007

Vrijdag 4 mei






















Selectiedag voor het militair kampioenschap. Leopoldsburg, warm en droog met het vooruitzicht voor een snelle maar toch tricky kaart. Blij dat ik redelijk vroeg mag starten. Snel eerste gedeelte met 1 fout op 8. Daarna de oversteek oversteek (verlies ik tijd op wegens niet zo snel). Op 13 een groete zoektocht moeten doen en wanneer ik vertrek om een derde keer aan te vallen loop ik op de post. Naar 14 wat afgedwaald, maar snel hersteld. Na 16 weer een grote oversteek (beuh). 5 Technische posten waarvan alleen de laatste een fout opleverde. Volledig leeg was ik toen al. Naar 22 werd het precies zwart voor mijn ogen en dacht ik dat ik mijn selectie kwijt was. Eenmaal terug op kaart waren de laatste posten geen probleem meer.






De selectie is binnen, maar de conditie is nog steeds niet wat ze moet zijn. Door de 2 grote fouten zeker 10 minuten verloren. En een kleine 6 minuten door kleine fouten.

Geen opmerkingen: