dinsdag, juni 24, 2008

Hup Holland Hup



Na twee weken Nederland, zondag weer naar Nederland gereden om daar 2 sprintjes te lopen. Ditmaal echte sprintjes (andere jaren wat langer). Normaal niet echt wat ik graag doe, maar ja. Het eerste sprintje ging goed tot aan post 10, alwaar ik veel tijd verlies aan een domme post. Concentratie weg en naar 11 en 12 gelopen zonder echt op de kaart te volgen. Het been naar 13 compleet de mist ingegaan.Op de kaart dacht ik nog naar 12 te moeten en "de kaart klopte niet", toen ik bijna aan 13 was, teruggekeerd richting 12 en halverwege teruggedraaid toen ik besefte dat 12 al genomen had. Zo heel veel tijd verloren. Daarna was de fut er een beetje uit, maar geen fouten meer gemaakt.


Na een korte rustpauze deel 2 gelopen zonder fouten.

Geen opmerkingen: