maandag, juni 18, 2007

De voorbije week en het begin van een nieuwe week

De loopweek begon vorige week op woensdag met het lenteloopje te Helchteren Kazerne. Niet zo moeilijk maar wel snel. Aangezien ik op dit moment wat sukkel met een lichte peesplaatontsteking (voor de kritikasters nee ik kan gewoon niet stoppen met lopen) ging het niet zo snel en kreeg ik onderweg zelfs een hongerklop.


Donderdag was het dan de verplichte 15km die ik als lange duurloop heb beschouwd (gelopen tegen 6min/km) en was ik een mikpunt voor de mensen van mijn eskadron.

Vrijdag werd gewoon wat loslopen ( een 7-tal km).

Zondag was het dan de beurt aan de jaarlijkse dubbelsprint van onze vrienden uit Nederland. Het eerste parkoers tot het laatste been geen fouten gemaakt en toen als een kieken zonder kop rondgelopen en heeft het toch een tijd geduurd voor ik er weer op de kaart kwam.
Het tweede deel maakte ik een paar kleinere fouten (wat moeten zoeken naar 12 en 15, het was er wat dichter begroeid dan op de kaart stond) en een wat grotere bij 18. Maar de pijp was al redelijk snel uit en het lopen ging helemaal niet zo goed meer.

Vandaag dan een 5-tal km losgelopen. Eveneens naar de dokter geweest en wat kine voorgeschreven gekregen en ontstekingsremmer.

2 opmerkingen:

Thomas vdk zei

serieus bijgetraind van 18 naar 19 :-)

vladimir zei

toen ging het nog het "bijtrainen", nu is het al wat minder en ben ik blij dat ik wat kan lopen. ;-)